Canik'te gençlerin sağlık projeleri öne çıktı
Samsun’un Canik ilçesinde düzenlenen "Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar" proje yarışmasında, öğrencilerin sağlık teknolojilerine yönelik geliştirdiği yenilikçi projeler büyük beğeni topladı. Sağlıkta dijital dönüşüm ve yapay zekâ destekli kişisel sağlık takibi gibi birçok alanda hazırlanan çalışmalar, geleceğin sağlık öncülerinin vizyonunu ortaya koydu.
Canik Belediyesi’nin destekleri
Canik Belediyesi, gençlerin üretkenliğini destekleyen ve yeteneklerini keşfetmelerine imkân sağlayan projelerine hız kesmeden devam ediyor. Belediyenin düzenlediği bu proje yarışmasının ödül töreni, renkli görüntülere sahne oldu. Öğrenciler, sağlık alanında geliştirdikleri projeleri katılımcıların beğenisine sunarken, sergilenen çalışmalar ziyaretçilerden tam not aldı. Yarışmada dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi.
Başkan Sandıkçı'dan gençlere destek
Gençlerin fikirlerine ve üretkenliğine büyük önem verdiklerini belirten Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençleri geleceğin dünyasına hazırlamayı sürdüreceklerini söyledi. Bilgi, tecrübe ve yetenekleriyle örnek nesiller yetiştirmek için çalıştıklarını ifade eden Sandıkçı, yarışmanın öğrencilerin hem yeni bilgiler edinmesine hem de yeteneklerini keşfetmesine katkı sunduğunu vurguladı.
Yaz etkinlikleriyle bilim buluşması
Yaz tatili döneminde de gençler ve çocuklar için çeşitli etkinlikler düzenlemeye devam edeceklerini kaydeden Başkan Sandıkçı, bilim, teknoloji ve yenilikçi teknolojiler alanındaki atölye çalışmalarıyla gençleri buluşturmayı sürdüreceklerini belirtti. Sağlık alanındaki fikirlerini ekip çalışmasıyla projeye dönüştüren öğrencileri tebrik eden Sandıkçı, gençlerin ortaya koyduğu çalışmaların geleceğe umut verdiğini dile getirdi.
Ödül töreniyle büyük katılım
Canik Belediyesi, Canik İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Canik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışmanın ödül törenine Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uras, Canik İlçe Sağlık Müdürü Dr. Gözde Küleç Sarı, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu ile kurum temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.
CANİK BELEDİYESİ'NİN İLÇEDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ "GENÇLERİN FİKİRLERİYLE SAĞLIKTA YENİ UFUKLAR" PROJE YARIŞMASINDA ÖDÜL HEYECANI YAŞANDI.