25.06.2026-10:57 (Son Güncelleme:25.06.2026-10:57)

Gençler samandere şelalesi’nde bir araya geldi

Düzce Belediyesi, yaz kamplarıyla gençlere doğayla iç içe deneyimler sunmaya devam ediyor.

Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, yaz kamplarına ara vermeden devam ediyor. Gençlik Ofisi’ne kaydı bulunan 30 kadın ve 30 erkekten oluşan bir grup, Samandere Şelalesi Sosyal Tesisi'nde kamp düzenlendi.

Düzce Belediyesi, gençlere yönelik faaliyetlerini yaz döneminde de sürdürüyor. Belediye bünyesindeki Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından Yaz Kampları kapsamında, Gençlik Ofisi üyesi 60 genç, Samandere Sosyal Tesisi’nde bir araya geldi. İki gün olarak planlanan kamp programının ilk gününde 30 genç kadın, ikinci gününde ise 30 genç erkek misafir edildi.

Kamp süresince katılımcılara çeşitli sportif etkinlikler ve yarışmalar düzenlenirken, Düzce Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü eğitim birimi tarafından yangına müdahale eğitimleri verildi. Doğayla iç içe geçen bu kampta gençler; doğada yaşam, çadır kurulumu ve kampçılık kuralları gibi konularda bilgi edinme fırsatı buldu.

Organizasyonla ilgili görüşlerini paylaşan gençler, akranlarına kamplara katılmaları yönünde tavsiyede bulundu ve Gençlik Ofisi’ne üye olunması çağrısı yaptı. Ayrıca katılımcılar, organizasyonda emeği geçenlere ve Düzce Belediyesi’ne teşekkür etti.

DÜZCE BELEDİYESİ GENÇLİK VE SPOR HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ, YAZ KAMPLARINA ARA VERMEDEN DEVAM EDİYOR. GENÇLİK OFİSİ’NE KAYDI BULUNAN 30 KADIN, 30 ERKEK GENÇTEN OLUŞAN GRUP İÇİN SAMANDERE ŞELALESİ SOSYAL TESİSİ’NDE KAMP DÜZENLENDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr