Bursa’da 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona ererken, 620 bin 931 öğrenci tatile 'merhaba' dedi. Öğrenciler, 1.779 okulda eğitim alarak yaz tatiline başlamanın heyecanını yaşadı.
Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı okullarda eğitim gören öğrenciler, karnelerini alarak yaz tatiline çıktı. Sabah saatlerinden itibaren okullarına giden öğrenciler, öğretmenlerinin ellerinden karnelerini almanın mutluluğunu yaşadı. Türkiye genelinde yaklaşık 18 milyon öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.
Yoğun bir eğitim öğretim yılının ardından ders zili son kez çalarken, Bursa’da 620 bin 931 öğrenci bugün karne aldı. Bin 779 okulda görev yapan 38 bin 895 öğretmen de öğrencilerini yaz tatiline uğurladı.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız, Bursa İl Emniyet Müdürü Kadir Gökçe, Bursa İl Jandarma Komutanı Tümgeneral İdris Tataroğlu, Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba ve diğer davetliler, Mitat Enç Özel Eğitim İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen törende öğrencilere karnelerini takdim etti.
Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer, yazılı değerlendirmesinde şunları söyledi: "Büyük bir özveri, inanç ve gayretle sürdürdüğümüz 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu süreçte emeği, desteği ve katkısı bulunan tüm eğitim paydaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. Öğrencilerimiz için şimdi dinlenme, yenilenme ve kendilerini geliştirme zamanı. Yaz tatilini kitaplarla, yeni keşiflerle ve güzel deneyimlerle değerlendirmelerini diliyorum. Geleceğimizin mimarları olan öğrencilerimizin hayatına dokunan öğretmenlerimize de teşekkür ediyor, huzur, sağlık ve mutluluk içinde geçirecekleri güzel bir tatil diliyorum."
Çokgezer, tüm öğrenciler, öğretmenler ve velilere sağlık ve mutluluk dolu bir yaz tatili diledi.
BURSA’DA 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONA ERDİ. BİN 779 OKULDA EĞİTİM GÖREN 620 BİN 931 ÖĞRENCİ TATİLE 'MERHABA' DEDİ.