Başkan Çenet, halı sahayı tamamlayarak öğrencilerle dostluk maçı yaptı
Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, öğrencilerden gelen halı saha talebini karşıladı. Verdiği sözü yerine getiren Çenet, tamamlanan sahada öğretmen ve öğrencilerle dostluk maçı yaptı.
Daha önce Fakıuşağı Mahallesi’ndeki Osmaniye Devlet Bahçeli Fen Lisesi’ni ziyaret eden Başkan Çenet, öğrencilerden halı saha talebi aldı. Bu talep üzerine, Çenet’in talimatıyla halı saha çalışmaları başlatıldı. Kısa sürede tamamlanan projeyle, okul modern zemin ve donanımıyla öğrencilerin güvenli ve konforlu bir spor deneyimi yaşayacağı yeni bir halı sahaya sahip oldu.
Açılışı öncesinde sahaya çıkan Başkan Çenet, öğretmenler ve öğrencilerle gerçekleştirdiği dostluk maçında büyük bir heyecan yaşandı. Centilmence geçen mücadelede kazanan dostluk oldu.
Başkan Çenet, "Gençlerimizi ne kadar spora yönlendirebilirsek geleceğimiz o kadar güçlü olacaktır" diyerek sözlerine şöyle devam etti: "Birkaç ay önce okul müdürü, öğretmenler ve öğrencilerle bir araya geldik. Bu yeni ve genç okul için talepleri oldu. Zorlu sınav süreçlerinden geçmiş başarılı öğrencilerin eğitim aldığı bu kuruma güzel bir halı saha kazandırmış bulunuyoruz. Osmaniye Belediyesi olarak hayırlı olmasını diliyoruz. Amanos Dağları’nın eteklerindeki bu tesisin okulumuza değer katacağına inanıyoruz. Açılışta bir gösteri maçı da yaptık; hem eğlendik hem de sahayı deneyimleme fırsatımız oldu. Sporun, gençleri zararlı alışkanlıklardan uzak tutacağına inanıyorum."
Maç sonrasında öğrenciler, "Başkanımız verdiği sözü yerine getirdi. Biz de onunla maç yaptık, çok mutluyuz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz" diyerek duygu ve düşüncelerini paylaştılar.
VERDİĞİ SÖZÜ YERİNE GETİREN ÇENET, TAMAMLANAN SAHADA ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERLE DOSTLUK MAÇI YAPTI.