Yozgat'ın Çekerek ilçesine bağlı Bayındırhüyük köyünde, nadasa bırakılan tarım arazileri, mevsim şartlarının etkisiyle mor çiçeklerle donandı. Bu doğal güzellik, adeta mor bir örtü görünümüne bürünerek eşsiz manzaralar oluşturdu.
Çiçek denizini görmek için bölgeye akın eden vatandaşlar ve fotoğraf tutkunları, bu doğal şöleni ölümsüzleştirmek için tarla yollarını tutuyor. Süleyman Başkan, manzarayı uzaktan fark ederek bölgeye geldiğini belirtti. Başkan, "Yoldan geçerken çok güzel görüntü gördüm. Uğradım, fotoğraf çekmek istedim. Çiçek orkide türünden mor çiçek. Çok güzel bir görüntüsü var. Tarlaların nadasa bırakıldığı zamanlarda kendiliğinden çıkar. Gün batımında çok güzel görünüyor. Ta karşıdan gözüküyor. Erinmedim, bindim arabama geldim," diye konuştu.
Mor tarlaların, çiçeklerin solacağı döneme kadar ziyaretçilerini ağırlamaya devam etmesi bekleniyor ve bu doğal tablo, fotoğraflarda ölümsüzleşmeye hazırlanıyor.

Mora boyanan tarlalar eşsiz manzaralar oluşturdu