Sıcaktan bunalan sokak kedisi tarihi çeşmenin altında serinlemeye çalıştı

Eskişehir'de sokak kedisi, 30 derece sıcaklıkta tarihi çeşmeden damlayan su ile serinlemeye çalıştı.

25.06.2026-10:31 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-10:31)
Sıcaktan bunalan sokak kedisi tarihi çeşmenin altında serinlemeye çalıştı

Eskişehir’de hava sıcaklığının 30 dereceye ulaştığı günlerde, sokak kedileri de insanların yaşadığı sıcaklığı hissetmeye başladı. Tarihi Odunpazarı Evleri bölgesinde, serinlemek için gölge arayan kedilerden biri, tarihi bir çeşmenin altında ilginç bir manzara oluşturdu.

Haziran ayının sonlarına yaklaşılmasıyla birlikte yaz mevsimi kendini hissettirmeye başladı. Termometreler her geçen gün yükselirken, sıcaktan bunalan bir sokak kedisi, gölgede bulunan tarihi çeşmenin musluğundan damla damla akan su ile serinlemeye çalıştı. Bu durum, çeşmenin alt kısmında biriken suya kuyruğunu uzatan kedinin ilginç görüntüsüyle dikkat çekti.

Kedinin bu hali, çevredeki insanlara tebessüm ettirerek, sokak hayvanlarına yönelik bir farkındalık oluşturdu.

ESKİŞEHİR'DE HAVA SICAKLIĞININ 30 DERECEYE ULAŞTIĞI BÖLGEDE BUNALAN SOKAK KEDİSİ, GÖLGEDEKİ TARİHİ...

ESKİŞEHİR'DE HAVA SICAKLIĞININ 30 DERECEYE ULAŞTIĞI BÖLGEDE BUNALAN SOKAK KEDİSİ, GÖLGEDEKİ TARİHİ BİR ÇEŞMENİN MUSLUĞUNDAN DAMLA DAMLA AKAN SU İLE SERİNLEMEYE ÇALIŞTI.

YORUM YAZ!..
Modal