Yozgat'ta nadasa bırakılan tarım arazilerinde kendiliğinden yetişen mor çiçekler, adeta mor bir örtü oluşturarak eşsiz manzaralar ortaya çıkardı.
Çekerek ilçesine bağlı Bayındırhüyük köyünde mevsim şartlarıyla birlikte nadasa bırakılan tarlalar, mor rengin hakim olduğu devasa bir çiçek denizine dönüştü. Doğanın sunduğu bu görsel şöleni kaçırmak istemeyen vatandaşlar ve fotoğraf tutkunları, manzarayı kaydetmek için tarlaların yolunu tutuyor.
Oluşan eşsiz manzarayı uzaktan fark eden Süleyman Başkan, hayranlığını gizleyemedi. Manzarayı fotoğraflamak için özel olarak geldiğini belirten Başkan, "Yoldan geçerken çok güzel görüntü gördüm. Uğradım, fotoğraf çekmek istedim. Çiçek orkide türünden mor çiçek. Çok güzel bir görüntüsü var. Tarlaların nadasa bırakıldığı zamanlarda kendiliğinden çıkar. Gün batımında karşıdan çok güzel görünüyor. Erinmedim bindim arabama geldim." ifadelerini kullandı.
Doğal bir fotoğraf stüdyosuna dönen mor tarlaların, çiçeklerin solacağı döneme kadar ziyaretçilerini ağırlamaya devam etmesi bekleniyor.

YOZGAT’TA NADASA BIRAKILAN TARIM ARAZİLERİNDE KENDİLİĞİNDEN YETİŞEN MOR ÇİÇEKLER, ADETA MOR BİR ÖRTÜ OLUŞTURARAK EŞSİZ MANZARALAR ORTAYA ÇIKARDI.-