Yeşilay Kars Şubesi, bu yıl 13’üncüsünü düzenlediği Geleneksel Bisiklet Turunu yoğun katılım ile gerçekleştirdi. Etkinlikte, bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve hareketli bir yaşamın önemine dikkat çekildi. Gönüllüler bir araya gelerek herkes için önemli bir farkındalık oluşturmaya yönelik pedal çevirdi.
Yeşilay Kars Şubesi öncülüğünde gerçekleştirilen bisiklet turuna her yaş grubundan vatandaşlar ve çok sayıda gönüllü katıldı. Şehrin cadde ve sokaklarında yapılan bu etkinlik sayesinde katılımcılar hem spor yapmanın keyfini yaşadılar hem de sağlıklı yaşam konusuna toplumsal bilinç kazandırdılar.
Etkinliğin ardından yapılan açıklamada, Yeşilay Kars Şubesi Kars Şube Başkanı Gamze İlgar, organizasyona gösterilen yoğun ilgi nedeniyle memnuniyetini dile getirerek, “Gönüllülerimizle birlikte 13. Geleneksel Bisiklet Turumuzu büyük bir coşku ve katılımla gerçekleştirdik. Etkinliğimize katılan tüm gönüllülerimize yürekten teşekkür ediyoruz” dedi.
Etkinliğin düzenlenmesine katkı sunan ve bisiklet desteği sağlayan Kars Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Başköylü ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personeline de teşekkür edildi.
Yeşilay Kars Şubesi, toplumda bağımlılıklarla mücadele konusunda farkındalık oluşturmaya devam edeceğini belirtti. Ayrıca, sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sağlayacak sosyal, kültürel ve sportif etkinliklere devam edileceği vurgulandı.
Katılımcılar, bu anlamlı etkinlikte yer almaktan mutluluk duyduklarını ifade ederek, spor yapmanın ve bağımlılıklar konusunda farkındalık oluşturmanın önemine dikkat çektiler.
Yeşilay Kars Şubesi yetkilileri, “Birlikte pedal çevirmeye, sağlıklı ve bağımlılıklardan uzak bir gelecek için farkındalık oluşturmaya devam edeceğiz.” diyerek, önümüzdeki yıllarda da geleneksel bisiklet turunu daha geniş katılımlarla sürdürmeyi hedeflediklerini belirttiler.

YEŞİLAY KARS ŞUBESİ'NDEN 13. GELENEKSEL BİSİKLET TURU: SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN PEDALLAR ÇEVRİLDİ(KARS-İHA)