Tomarza Mustafa Akıncıoğlu MYO'da şed bağlama töreni coşkuyla gerçekleştirildi

Kayseri Üniversitesi'nde düzenlenen şed bağlama töreni, öğrencilerin coşkuyla katıldığı bir etkinlik oldu.

23.06.2026-17:28 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-17:28)
Tomarza Mustafa Akıncıoğlu MYO'da şed bağlama töreni coşkuyla gerçekleştirildi

Kayseri Üniversitesi (KAYÜ) Tomarza Mustafa Akıncıoğlu Meslek Yüksekokulu’nda geleneksel Şed Bağlama Töreni gerçekleştirildi.

Tören, Kayseri Üniversitesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde, Kayseri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kurtuluş Karamustafa, Tomarza Mustafa Akıncıoğlu Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Bektaş ve öğrencilerin katılımıyla büyük bir coşku içinde yapıldı.

Ahilik kültürünün ve usta-çırak geleneğinin yaşatıldığı meaningful törende, mezuniyet aşamasına gelen ve mesleki eğitimlerini başarıyla tamamlayan öğrencilere, ahilik geleneğinin en önemli sembollerinden biri olan ’Şed’ bağlandı. Geleceğin meslek profesyonellerinin şed kuşandığı program, renkli görüntülere sahne oldu.

Bu geleneksel değerlerin yaşatıldığı program, hem öğrenciler hem de davetliler tarafından büyük ilgi gördü.

KAYSERİ ÜNİVERSİTESİ (KAYÜ) TOMARZA MUSTAFA AKINCIOĞLU MESLEK YÜKSEKOKULU'NDA ŞED BAĞLAMA TÖRENİ...

KAYSERİ ÜNİVERSİTESİ (KAYÜ) TOMARZA MUSTAFA AKINCIOĞLU MESLEK YÜKSEKOKULU'NDA ŞED BAĞLAMA TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

YORUM YAZ!..
Modal