Güncel sanat pratiklerine alternatif bir bakış sunan Terra Sanat Söyleşileri, kültür-sanat sezonunu bir oda müziği konseri ile noktaladı. Kapanış etkinliğinde, Yunus Emre Enstitüsü Koordinatörü Merve Işık Efe, "Terra Sanat'ta emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim" dedi.
Terra Sanat Söyleşileri, müzikten edebiyata, gelenekten güncele uzanan çok katmanlı içeriği ile bu sezonu Türkiye’nin en aktif konser veren oda müziği gruplarından Nemeth Quartet'in performansı ile Beyoğlu’nda gerçekleştirdi.
Birçok ülkede çeşitli konserler veren grup, kemanda Gülen Ege Serter ile Şeniz Serter, viyolada Pınar Basalak ve çelloda Mutlu Varlık Kocaili'den oluşuyor. Konserde dinleyicilere "Manastır Türküsü", "Drama Köprüsü" ve "Karahisar Kalesi" gibi ezgilerin dinletisi sunuldu.
Etkinlikte konuşan Merve Işık Efe, "Geride bıraktığımız aylarda ekolojik sanat, seramik ve minyatür gibi farklı yaklaşımları da ele aldık. Sanatın sinemadaki yansımalarını konuştuk. Bugün de oda müziğinin bize güzel anlar yaşatacağını umuyorum. Terra Sanat’ta emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim" şeklinde konuştu.

Terra Sanat Söyleşileri kapanışını klasik müzikle yaptı