Sultangazi Belediyesi, Muharrem ayının bereketini ilçe sakinleriyle paylaşmak amacıyla aşure dağıtım programı düzenledi. Etkinlik, 15 Temmuz Demokrasi ve Şehitler Meydanı’nda gerçekleşti.
Cuma namazı sonrası düzenlenen etkinlikte, binlerce kişiye özenle hazırlanmış aşure ikram edildi. Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun, dev kazanın başına geçerek vatandaşlara aşure dağıttı. Bu anlamlı etkinlikte kaymakam, ilçe müftüsü ve AK Parti ilçe başkanı gibi birçok yerel yöneticinin de katılım sağladığı görüldü.
Etkinlik çerçevesinde kurulan stantlarda yer alan dev kazanlar kısa süre içerisinde boşaldı. Cuma namazının ardından, Başkan Dursun ve beraberindeki protokol üyeleri aşure dağıtarak, ilçe sakinleriyle bu özel anı paylaştı.
Başkan Dursun, etkinlikte yaptığı konuşmada, "Muharrem ayı birlik beraberlik ve paylaşmanın ayıdır. Biz de bu güzel manevi atmosferi komşularımızla paylaşmak için bu programı düzenledik. Aşure, bolluk ve bereketin, birlik ve beraberliğin simgesidir. Tüm komşularımıza afiyet olsun, birlik ve beraberliğimiz daim olsun, Rabbim bizleri bu mübarek günlerin nicelerine ulaştırsın," dedi.

SULTANGAZİ BELEDİYESİ, MUHARREM AYININ BEREKETİNİ İLÇE SAKİNLERİYLE BİRLİKTE PAYLAŞTI. 15 TEMMUZ DEMOKRASİ VE ŞEHİTLER MEYDANI'NDA CUMA NAMAZI SONRASI BİNLERCE KİŞİYE AŞURE DAĞITILDI. BELEDİYE BAŞKANI ABDURRAHMAN DURSUN, DEV KAZANIN BAŞINA GEÇEREK VATANDAŞA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU.