Sivasspor’da başkanlık krizi devam ediyor. Divan Kurulu yönetiminde gerçekleştirilen ve daha önce iki kez ertelenen olağan genel kurulda başkan adayı çıkmaması, kulübün geleceğine dair belirsizliklerin süregeldiğini gösterdi.
Sivasspor, 19 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirilen olağan genel kurulda başkan adayı olmaması nedeniyle Divan Kurulu yönetimine devredilmişti. Kulübün yeni yönetimini belirlemek amacıyla Divan Kurulu, genel kurulu önce 13 Haziran’a, ardından da 22 Haziran’a ertelemenin ardından, bugün Sivas Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu’nda toplamıştı. Divan Başkanı Ali Yavuz'un yanı sıra üyeler Kemal Çağlayan, Ali İzgi ve Cafer Kaplan’ın katılımıyla yapılan genel kurulda da başkanlık için aday gösteren bir isim çıkmadı.
Aday bulunamaması nedeniyle genel kuruldan sonuç alınamazken, Divan heyetinin yarın Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ile görüşme gerçekleştireceği öğrenildi.
Genel kurulda konuşan Sivasspor Divan Başkanı Ali Yavuz, "1 aylık süreçte gerekli görüşmeleri gerçekleştirdik. Sayın valimiz başta olmak üzere belediye başkanımız ve birçok iş insanıyla süreci yönettik. Başkan adayı olmak isteyenler oldu; ancak yönetim listelerini oluşturamadıkları ya da kendi işlerinden dolayı henüz bir karara varamadılar. Sivasspor için kayyum kelimesi kullanılıyor. Böyle bir şey söz konusu değil. Biz bugün süreci tamamladık. Yarından itibaren valimiz ve belediye başkanımızla görüşerek Sivasspor’u yeni yönetimine devredeceğiz" dedi.
Kongreye Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Sivas Belediye Başkanı Adem Uzun, il protokolü ve delegelerin yanı sıra çok sayıda davetli katıldı.

SİVASSPOR'DA BAŞKANLIK KRİZİ DEVAM EDİYOR. DİVAN KURULU YÖNETİMİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN VE DAHA ÖNCE İKİ KEZ ERTELENEN OLAĞAN GENEL KURULDA DA BAŞKAN ADAYI ÇIKMAYINCA KULÜBÜN GELECEĞİNE İLİŞKİN BELİRSİZLİK SÜRDÜ.