Sivasspor Divan Kurulu Üyesi Ali İzgi, kulübün ciddi bir zaman ve mali krizle karşı karşıya olduğunu vurgulayarak, "10 gün içinde ödeme yapılmazsa çok daha büyük sorunlar yaşanır; aksi halde duvara toslayacağız" şeklinde uyardı.
İzgi, kulübün geliştirdiği çözüm yollarının yetersiz kalmasından duyduğu üzüntüyü dile getirerek, "Sivasspor’un bu hale gelmesinden ve bir aylık süreçte tüm çabalara rağmen sonuca ulaşılamamasından dolayı üzgünüm. Artık konuşacak zaman geçti" dedi.
Ali İzgi, kulübün zor bir zaman diliminde olduğunu belirtirken, "26 Haziran’da takımın toplanması gerekiyor, Temmuz’da kampa gitmesi lazım fakat henüz yönetim ve teknik heyet yok. Böyle sürerse futbolcu da kalmayacak" dedi.
Geçen sezonla ilgili ödenmemiş çeklerin durumuna da dikkat çeken İzgi, "Geçen yıl kesilen çeklerin ödenmesi gerekiyordu fakat bu gerçekleştirilmedi. 10 gün içinde bu ödemeleri yapamazsak, futbolcuların fesih hakkı doğacak; bu durumda yeni gelen yönetim bile kulübü toparlayamayabilir" ifadelerini kullandı.
İzgi, kulübün yıldız futbolcusu Rey Manaj hakkında çıkan haberlerle ilgili de açıklamalarda bulunarak, onunla ilgili fesih durumunun olmadığını ve oyuncunun hala Sivasspor ile sözleşmesinin bulunduğunu belirtti.
Son olarak, kulübün kurumsal yapısının ayakta olduğunu belirten İzgi, "Sivasspor profesyonel bir kulüp olarak hâlâ ayakta. Artık bu olumsuz durumu değiştirmeliyiz" diye konuştu.

SİVASSPOR DİVAN KURULU ÜYESİ ALİ İZGİ, KULÜBÜN İÇİNDE BULUNDUĞU DURUMLA İLGİLİ DİKKAT ÇEKEN AÇIKLAMALARDA BULUNDU.