Sincik’te 200 keklik doğaya salındı

Adıyaman’ın Sincik ilçesinde, yaban hayatını desteklemek amacıyla 200 keklik doğal alanlara salındı.

25.06.2026-15:47 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-15:47)
Sincik’te 200 keklik doğaya salındı

Adıyaman’ın Sincik ilçesinde, doğal ekosistemin korunması ve yaban hayatının desteklenmesi amacıyla 200 keklik doğaya bırakıldı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından yürütülen program kapsamında, doğal dengenin korunmasına katkı sağlamak, kene ve süne gibi zararlılarla biyolojik mücadeleyi desteklemek ve yaban hayatını güçlendirmek amacıyla ilçede keklik salımı gerçekleştirildi.

Sincik Kaymakamı Fatih Yıldız ve beraberindeki heyetin katılımıyla düzenlenen programda, 200 keklik doğal yaşam alanlarına bırakıldı. Program kapsamında ülke genelinde toplam 52 bin kekliğin doğaya salındığı belirtilirken, bu sayıdan Sincik ilçesine ayrılan keklikler de doğal yaşam alanlarına kazandırıldı.

Kaymakam Yıldız, yürütülen çalışmanın, biyolojik çeşitliliğin desteklenmesi, yaban hayatının güçlendirilmesi ve doğal dengenin korunmasına katkı sağlama hedefini taşıdığını ifade etti.

ADIYAMAN'IN SİNCİK İLÇESİNDE, DOĞAL EKOSİSTEMİN KORUNMASI VE YABAN HAYATININ DESTEKLENMESİ...

ADIYAMAN'IN SİNCİK İLÇESİNDE, DOĞAL EKOSİSTEMİN KORUNMASI VE YABAN HAYATININ DESTEKLENMESİ AMACIYLA 200 KEKLİK DOĞAYA BIRAKILDI.

YORUM YAZ!..
Modal