Alınan bilgiye göre, Siirt’in Ülkü Mahallesi'nde bir ara mahallede boş tabut görüldü. Caddenin tam ortasında tabut olduğunu fark eden vatandaşları korku sardı.
Bir vatandaş eline aldığı cep telefonu ile görüntüleri kaydetti.
Vatandaşlar koronavirüs salgınının yayıldığı bu günlerde tabutun sokak ortasına bırakılmasına tepki gösterdiler.