Bu sezonun son balıkları, Beylikdüzü'ndeki Su Ürünleri Hali'ne getirildi. Balıkçılar ise sezonun bereketli geçtiğini belirtti.
Balıkçı Mahmut Uçan, ''Bu sezon çok bereketli geçti. Palamut, hamsi, çinekop bu sene çok boldu. Bu gün son gün artık kapandı.'' dedi.
Bir başka balıkçı Aydın Bahadır da, ''Bu sene Allah'a şükür çok iyi geçti. Bu sene en çok hamsi, palamut, istavrit bol oldu'' diye konuştu.