Serkan Yıldırım, 180’inci genişletilmiş il başkanları toplantısına katıldı

AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, Ankara'da gerçekleştirilen 180’inci İl Başkanları Toplantısına katıldı.

27.06.2026-10:42 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-10:42)
Serkan Yıldırım, 180’inci genişletilmiş il başkanları toplantısına katıldı

AK Parti Bilecik İl Başkanı Serkan Yıldırım, 180’inci Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Toplantı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında Ankara’da gerçekleştirildi.

Toplantıda, teşkilat çalışmaları, yerel yönetimler ve Türkiye Yüzyılı hedefleri kapsamında yürütülen politikalar ele alındı. Bu önemli buluşmada, partinin geleceği ve politikaları hakkında detaylı değerlendirmeler yapıldı.

Toplantı sonrası açıklamalarda bulunan Serkan Yıldırım, "Türkiye Yüzyılı hedeflerimiz doğrultusunda istişare, birlik ve kardeşlik içinde çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz. AK Parti ailemize katılan belediye başkanlarımıza hoş geldiniz diyor, rozetlerinin hayırlı olmasını diliyoruz" dedi.

İL BAŞKANI YILDIRIM 180. İL BAŞKANLARI TOPLANTISINA KATILDI

İL BAŞKANI YILDIRIM 180. İL BAŞKANLARI TOPLANTISINA KATILDI

YORUM YAZ!..
Modal