Samsun'da 13 ikiz öğrenci karne heyecanı yaşadı

Samsun'da 13 ikiz öğrenci, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını tamamlayarak karne sevinci yaşadı.

26.06.2026-11:50 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-11:50)
Samsun'da 13 ikiz öğrenci karne heyecanı yaşadı

Samsun’da aynı okulda eğitim gören 13 ikiz öğrenci, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne heyecanı yaşadı. İlkadım ilçesindeki Baruthane Ortaokulu’nda bin 65 öğrencinin eğitim gördüğü bu okulda, ikizler arkadaşlarıyla birlikte karnelerini aldı.

Öğrenciler, derslerinde birbirlerine destek olduklarını belirtirken, öğretmenleri ve arkadaşları tarafından zaman zaman karıştırıldıklarını ifade etti. İkizlerden bazıları, kardeşlerinin okulda yaşanan olayları ailesine sürekli aktarmasının dezavantaj oluşturduğunu dile getirirken, diğerleri ise kardeşlerinin en büyük destekçileri olduğunu vurguladı.

Baruthane Ortaokulu Müdürü Erkan Teker de karne alan tüm öğrencilere iyi tatiller dileyerek, yaz tatilini dinlenerek ve verimli geçirmenin önemine dikkat çekti.

SAMSUN'DA AYNI OKULDA EĞİTİM GÖREN 13 İKİZ ÖĞRENCİ, KARNE ALMANIN HEYECANINI YAŞADI. BAZI İKİZLER...

SAMSUN'DA AYNI OKULDA EĞİTİM GÖREN 13 İKİZ ÖĞRENCİ, KARNE ALMANIN HEYECANINI YAŞADI. BAZI İKİZLER AYNI SINIFTA OKUMANIN AVANTAJLI OLDUĞUNU SÖYLERKEN, BAZILARI İSE BUNUN ZAMAN ZAMAN DEZAVANTAJA DÖNÜŞTÜĞÜNÜ İFADE ETTİ.

YORUM YAZ!..
Modal