Salihli’de köpeğe ve güvenlik personeline saldıran şüpheli tutuklandı

Manisa'nın Salihli ilçesinde, belediye güvenlik personeli ve köpeğe saldıran şüpheli tutuklandı.

23.06.2026-23:26 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-23:26)
Salihli’de köpeğe ve güvenlik personeline saldıran şüpheli tutuklandı

Manisa’nın Salihli ilçesinde, belediyenin güvenlik personeli ve belediye tarafından sahiplenilen bir köpeğe yapılan saldırı sonucu bir şüpheli tutuklandı.

Olay, 21 Haziran sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. İddialara göre, 49 yaşındaki K.T. isimli şahıs, belediye tarafından sahiplenilen "Gece" isimli köpeğe ve ardından güvenlik görevlilerine tekme attı. Yaşanan arbede sonrasında güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen K.T., polis ekiplerine teslim edildi.

Belediye avukatlarının yaptığı şikayet üzerine gözaltına alınan K.T., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli, çıkarıldığı mahkemece "basit yaralama" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE MEYDANA GELEN VE BELEDİYE GÜVENLİK PERSONELİ İLE BELEDİYE TARAFINDAN...

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇESİNDE MEYDANA GELEN VE BELEDİYE GÜVENLİK PERSONELİ İLE BELEDİYE TARAFINDAN SAHİPLENİLEN "GECE" İSİMLİ KÖPEĞİN SALDIRIYA UĞRADIĞI OLAYLA İLGİLİ GÖZALTINA ALINAN ŞÜPHELİ TUTUKLANDI. OLAY ANI İSE GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI.

YORUM YAZ!..
Modal