Manisa'nın Salihli ilçe Kaymakamı Ali Güldoğan, Antrenörler Günü dolayısıyla ilçede görev yapan antrenörleri makamında kabul etti.
Bu özel gün kapsamında, Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz ile birlikte antrenörler, Kaymakam Güldoğan'ı ziyaret etti. Ziyaret sırasında, gençlerin sportif gelişimine katkı sağlayan çalışmalar değerlendirildi.
Kaymakam Güldoğan, ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirtirken, tüm antrenörlerin Antrenörler Günü’nü kutladı. Özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, antrenörlere görevlerinde başarılar diledi.
Ziyarette, okulların tatile girmesiyle açılan yaz spor okulları hakkında da bilgi verildi. İlçe Spor Müdürü Oktay Ayaz, tüm kursların ücretsiz olduğunu ve kayıtların e-Devlet üzerinden yapılabildiğini ifade etti. Yaz spor okulluna dair detaylara Ramiz Turan Spor Kompleksi içerisindeki İlçe Spor Müdürlüğü’nden ulaşılabileceği belirtildi.
Kaymakam Güldoğan, çocukların yaz tatilini verimli, güvenli ve kaliteli bir şekilde değerlendirmelerinin önemine dikkat çekerek, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından sunulan yaz spor okullarının bu açıdan önemli bir fırsat sağladığını söyledi. Ayrıca, çocukların hem fiziksel hem de sosyal gelişimlerine katkı sağlayan bu tür faaliyetlerin desteklenmeye devam edeceğini vurguladı.

MANİSA’NIN SALİHLİ İLÇE KAYMAKAMI ALİ GÜLDOĞAN, ANTRENÖRLER GÜNÜ DOLAYISIYLA İLÇEDE GÖREV YAPAN ANTRENÖRLERİ MAKAMINDA KABUL ETTİ.