Pendik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor. Pendik Çarşı Camii önünde Cuma namazının ardından düzenlenen programda vatandaşlara toplam 20 bin aşure ikram edildi. Paylaşma, dayanışma, birlik ve beraberliğin simgesi olan aşure etkinliği, ilçe sakinleri tarafından yoğun ilgi ile karşılandı.
Belediye ekipleri tarafından hazırlanan aşureler, etkinliğe katılan vatandaşlara dağıtıldı. Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmayı amaçlayan program sırasında cami önünde uzun kuyruklar oluştu. Dağıtımda, Türk bayrağı motifleriyle hazırlanan özel sunumlarla aşureler ikram edildi.
Aşure dağıtımına katılan İbrahim Kalafat, "Bu tarz geleneksel etkinliklerin devam ettirilmesi çok güzel. Pendik’te Muharrem ayının bereketini yaşıyoruz. Belediye başkanımıza çok teşekkür ederiz. Aşure çok güzeldi. Herkesin emeğine sağlık, çok teşekkür ederiz" dedi.
Aşure ikram edilen Remziye Gedik ise, "Belediye başkanımıza çok teşekkür ederiz. Aşure gerçekten çok güzel olmuş, yapanların eline koluna sağlık. Allah razı olsun, aşurenin bereketini yaşıyoruz" şeklinde konuştu.

Pendik’te Muharrem ayı bereketi: 20 bin kişiye aşure ikram edildi