Osmancık Belediyespor, ilçe şehir stadyumunda Çankırı Bal Ligi temsilcilerinden Kurşunlu Belediyespor ile oynayıp 2-1 kazandığı karşılaşma öncesinde polis teşkilatının 176'ncı kuruluş yıl dönümünü pankartla kutladı.
Yapılacak karşılaşma öncesi futbolcular sahaya 'Huzurumuzun ve Güvenliğimizin Teminatı Polis Teşkilatımızın 176. Yılı Kutlu Olsun' yazılı pankart ile çıktı.
İlçe kaymakamı Ayhan Akpay, belediye başkanı Ahmet Gelgör ve kulüp başkanı Fatih Ergün, yönetim kurulu üyeleri ile birlikte İlçe Emniyet Müdürü Haluk Karslıoğlu ve emniyet mensuplarına çiçek taktim ederek 10 Nisan Polis Günü’nü kutladı.