Öğrenciler sanatı doğa ile buluşturdu

Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi, Korugöl Tabiat Parkı'nda düzenlediği etkinlikle öğrencileri doğa ve sanatla buluşturdu.

23.06.2026-13:21 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-13:21)
Öğrenciler sanatı doğa ile buluşturdu

Düzce Cumhuriyet Anadolu Lisesi, Korugöl Tabiat Parkı'nda düzenlediği "Doğada Sanat Etkinliği" ile öğrencileri doğanın eşsiz atmosferinde sanatla buluşturdu.

Etkinliğe, İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, şube müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Doğanın içinde gerçekleşen etkinlikte öğrenciler, sanatsal çalışmalar yaparak hem doğayla iç içe vakit geçirdi hem de yeteneklerini sergileme fırsatı buldu.

Etkinlik kapsamında öğrencilerle bir araya gelen İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, eğitim süreçlerinin yalnızca sınıf ortamıyla sınırlı kalmaması gerektiğini vurguladı. Özer, öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal, kültürel ve sanatsal yönlerinin geliştirilmesine katkı sağlayan etkinliklerin büyük önem taşıdığını ifade etti.

Katılımcılar tarafından ilgiyle takip edilen etkinlik, öğrencilerin doğa ve sanatla iç içe keyifli bir gün geçirmesiyle sona erdi.

DÜZCE CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ TARAFINDAN KORUGÖL TABİAT PARKI’NDA DÜZENLENEN “DOĞADA SANAT...

DÜZCE CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ TARAFINDAN KORUGÖL TABİAT PARKI’NDA DÜZENLENEN “DOĞADA SANAT ETKİNLİĞİ”, ÖĞRENCİLERİ DOĞANIN EŞSİZ ATMOSFERİNDE SANATLA BULUŞTURDU.

YORUM YAZ!..
Modal