Minikler minderde güreş şampiyonası için seçildi

Erzurum'da düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri'nde 248 sporcu mücadele etti ve Türkiye Şampiyonası'na katılacak 76 sporcu belirlendi.

28.06.2026-16:09 - (Son Güncelleme: 28.06.2026-16:09)
Minikler minderde güreş şampiyonası için seçildi

Minikler minderde güreş şampiyonası için seçildi

Erzurum Güreş İl Temsilciliği faaliyet programı kapsamında düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, büyük bir heyecan ve yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Etkinlikte 8, 9, 10, 11, 12, 13 ve 14 yaş kategorilerinde toplam 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti. Kategorilerinde birinci olan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu tarafından Ankara’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.

Türkiye Şampiyonası’nda Erzurum’u temsil edecek 76 sporcunun belirlendiği organizasyonda, Vali Aydın Baruş 38 kilogram kategorisinde dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti.

Konu ile ilgili Erzurum Valiliği tarafından yapılan açıklamada, "Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz" denildi.

ERZURUM GÜREŞ İL TEMSİLCİLİĞİ FAALİYET PROGRAMI KAPSAMINDA DÜZENLENEN MİNİKLER GÜREŞ İL SEÇMELERİ...

ERZURUM GÜREŞ İL TEMSİLCİLİĞİ FAALİYET PROGRAMI KAPSAMINDA DÜZENLENEN MİNİKLER GÜREŞ İL SEÇMELERİ, BÜYÜK BİR HEYECAN VE YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

YORUM YAZ!..
Modal