Manisalı sağlık çalışanı İsmail Aybey, Bursa'dan fotoğraf ödülü aldı

Manisalı sağlık teknisyeni İsmail Aybey, Bursa'daki fotoğraf yarışmasında 'Yaren Leylek' karesiyle ödül kazandı.

22.06.2026-09:46 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-09:46)
Manisalı sağlık çalışanı İsmail Aybey, Bursa'dan fotoğraf ödülü aldı

Manisa’da görev yapan Sağlık Teknikeri ve fotoğraf sanatçısı İsmail Aybey, Bursa’nın Karacabey ilçesinde düzenlenen Türkiye Fotoğraf Sanatı Federasyonu (TFSF) onaylı "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" Fotoğraf Yarışması’nda, Türkiye’nin simge haline gelen Yaren Leylek karesiyle sergileme ödülüne layık görüldü.

Karacabey Belediyesi tarafından, ilçenin doğal ve kültürel güzelliklerini tanıtmak amacıyla düzenlenen "Ulusal Karacabey Dört Mevsim" temalı fotoğraf yarışmasının sonuçları açıklandı. Türkiye genelinden 130 fotoğrafçının 412 eserle katıldığı bu yarışmada, seçici kurulun yaptığı değerlendirme sonucunda Manisa

Aybey, tüm Türkiye’nin gönlünde özel bir yere sahip olan Yaren Leylek ile Balıkçı Adem Yılmaz’ın yıllardır süren dostluğunu ölümsüzleştirdiği fotoğrafıyla Sergileme Ödülü kazandı. Doğa ile insan arasındaki güçlü bağı yansıtan bu kare, seçici kuruldan tam not aldı.

Fotoğraf sanatındaki başarılarıyla adından söz ettiren İsmail Aybey, aldığı ödülle hem Manisa’yı hem de sağlık camiasını gururlandırdı. Yarışmada ödül alan eserler, Karacabey’in dört mevsim güzelliklerini ve doğal zenginliklerini fotoğraf sanatı aracılığıyla gözler önüne serdi.

MANİSA'DA GÖREV YAPAN SAĞLIK TEKNİKERİ VE FOTOĞRAF SANATÇISI İSMAİL AYBEY, BURSA'NIN KARACABEY...

MANİSA'DA GÖREV YAPAN SAĞLIK TEKNİKERİ VE FOTOĞRAF SANATÇISI İSMAİL AYBEY, BURSA'NIN KARACABEY İLÇESİNDE DÜZENLENEN TÜRKİYE FOTOĞRAF SANATI FEDERASYONU (TFSF) ONAYLI "ULUSAL KARACABEY DÖRT MEVSİM" FOTOĞRAF YARIŞMASI'NDA, TÜRKİYE'NİN SİMGE HALİNE GELEN "YAREN LEYLEK" KARESİYLE SERGİLEME ÖDÜLÜNE LAYIK GÖRÜLDÜ.

YORUM YAZ!..
Modal