Kütahya'da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 114'e yükseldi

Kütahya'da bir okul etkinliğinde zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 114'e ulaştı.

24.06.2026-09:13 - (Son Güncelleme: 24.06.2026-09:13)
Kütahya'da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 114'e yükseldi

Kütahya'da düzenlenen bir okul etkinliği sonrasında yedikleri yemekten dolayı rahatsızlananların sayısı 114

Toplamda 96 öğrencinin yanı sıra 18 yetişkin olmak üzere hastaneye başvuranların sayısının 114 olduğu bildirildi. Şu an için tedavi altına alınan 113 kişi taburcu edilirken, 1 kişinin tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.

Olayın ardından, yetkililer tarafından durumla ilgili gerekli incelemelerin sürdüğü öğrenildi.

KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ

KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ

YORUM YAZ!..
Modal