Kütahya'da düzenlenen bir okul etkinliği sonrasında yedikleri yemekten dolayı rahatsızlananların sayısı 114
Toplamda 96 öğrencinin yanı sıra 18 yetişkin olmak üzere hastaneye başvuranların sayısının 114 olduğu bildirildi. Şu an için tedavi altına alınan 113 kişi taburcu edilirken, 1 kişinin tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.
Olayın ardından, yetkililer tarafından durumla ilgili gerekli incelemelerin sürdüğü öğrenildi.

KÜTAHYA'DA ZEHİRLENME ŞÜPHESİYLE HASTANEYE BAŞVURANLARIN SAYISI 114'E YÜKSELDİ