Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü, 2026 yılı faaliyetlerini değerlendirmek amacıyla bir toplantı düzenledi. Toplantıya Kütahya Orman Bölge Müdürü Yusuf Karartı başkanlık etti.
Kurum yöneticilerinin katıldığı bu önemli toplantıda, işletme ve pazarlama, ağaçlandırma ve silvikültür, makine ikmal ile orman yangınlarıyla mücadele alanlarındaki 2026 yılı programları ve gerçekleşen faaliyetler detaylı bir şekilde ele alındı.
Toplantıda, yürütülen çalışmaların mevcut durumu değerlendirildi ve hedeflenen faaliyetlerin etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Ayrıca, orman varlığının korunması ve geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

KÜTAHYA’DA OBM’DE 026 YILI FAALİYETLERİ DEĞERLENDİRİLDİ