Denizli-Ankara karayolunda, Tofaş marka bir otomobilde seyahat eden bir yolcunun, ayaklarını camdan dışarı çıkararak ilerlemesi dikkat çekti. Bu tehlikeli davranış, hem yolcunun hem de diğer sürücülerin can güvenliğini tehlikeye attı.
Olay, Denizli’nin Pamukkale ilçesi Akhan Mahallesi Denizli - Ankara Bulvarı’nda kaydedildi. Görüntülerde, yolcunun ayaklarını dışarı çıkararak seyahat etmesi, sürücü için büyük bir tehdit oluştururken, aynı zamanda diğer araçların güvenliğini de riske soktu.
Yolcunun bu davranışı nedeniyle, sürücünün görüş açısının kısıtlandığı ve aracı sağlıklı bir şekilde yönlendirmekte zorlandığı bildirildi. Uzun süre devam eden bu tehlikeli yolculuk, araç içindeki yolcuların ve diğer sürücülerin güvenliğini hiçe saydı.
Diğer bir sürücü tarafından cep telefonuyla kaydedilen bu görüntüler, sürücülerin dikkatli olması gerektiğini bir kez daha hatırlattı. Trafik güvenliği, herkesin ortak sorumluluğudur ve bu tür dikkatsiz davranışlar, ciddi sonuçlar doğurabilir.

Ayaklarını camdan dışarı çıkartan yolcu trafiği riske attı