Körfez'de 4 bin kişilik aşure ikramı

Körfez Belediyesi, Muharrem ayı etkinlikleri çerçevesinde 4 bin vatandaşa aşure ikram etti.

26.06.2026-17:08 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-17:08)
Körfez'de 4 bin kişilik aşure ikramı

Körfez Belediyesi ekipleri, Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında 4 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu. Aşure dağıtımı, Körfez Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinesinde organize edildi. İlçenin çeşitli noktalarında kurulan stantlarda geleneksel aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Etkinliklerin ilki ve en yoğun katılımcının olduğu nokta, Tütünçiftlik Viyadük Altı oldu. Programa, Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ve eşi Hatice Söğüt, AK Parti İlçe Başkanı Nurettin Okudan, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşları temsilcileri, belediye meclis üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Başkan Şener Söğüt, kazanların başına geçerek yapılan aşure ikramında, Muharrem ayının toplumun ortak değerlerini hatırlatan önemli bir dönem olduğunu belirtti. Söğüt, bu konuda şu ifadeleri kullandı: "Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir. Aşure de farklı tatların aynı kazanda buluşarak ortaya çıkardığı birlik ve beraberliğin en anlamlı sembollerinden biridir. Bu güzel geleneği yaşatmak ve hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak amacıyla her yıl olduğu gibi bu yıl da aşuremizi vatandaşlarımızla buluşturduk."

Dağıtım noktalarında kurulan stantlara ilgi gösteren vatandaşlar, gerçekleştirilen etkinlik ve ikramlardan dolayı memnuniyetlerini dile getirerek yetkililere teşekkür ettiler.

KÖRFEZ BELEDİYESİ EKİPLERİNCE MUHARREM AYI ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA 4 BİN VATANDAŞA AŞURE İKRAMINDA...

KÖRFEZ BELEDİYESİ EKİPLERİNCE MUHARREM AYI ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA 4 BİN VATANDAŞA AŞURE İKRAMINDA BULUNULDU.

YORUM YAZ!..
Modal