Kayseri’de 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona ererken, protokol öğrencilerin karne heyecanını paylaştı. Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, "Ses getirecek gençliği yetiştirme adına bütün kurumlarımızla çalışıyoruz" dedi.
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Kayseri’de yaklaşık 320 öğrenci karne sevinci yaşadı. Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi’nde düzenlenen karne dağıtım törenine Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, İl Emniyet Müdürü Atanur Aydın, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Bilgihan Yeşilyurt, öğrenciler, öğretmenler ve veliler katıldı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından okul öğrencilerinin zeybek oyunu sergilendi. Ardından sınıfları gezen protokol, öğrencilere karnelerini verdi. Burada açıklamalarda bulunan Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükkılıç, "Sevgili yavrularımızı tebrik ediyoruz. Onlara güzel bir gelecek hazırlama adına Valiliğimiz, belediyelerimiz ve milli eğitim camiamız, Cumhurbaşkanımızın 'TEKNOFEST gençliği' dediği geleceğe dönük, bilime dönük çalışmalarıyla gerçekten ses getirecek gençliği yetiştirme adına bu kurum ve kuruluşlarımızı geliştirmeye yönelik çalışmalar yapıyoruz. Onlara destek olmaya, onları yüreklendirmeye gayret ediyoruz." şeklinde konuştu.
Büyükkılıç, Kayseri’nin bilimin merkezlerinden biri olduğunu, 5 üniversitesi ve 75 bin üniversite öğrencisi ile dinamik bir şehir olduğunu ifade ederek, "İşte bu şehrin çocuklarının geleceği daha sağlıklı, daha özgüven içerisinde..." diye ekledi.
Vali Yardımcısı Mehmet Türköz de, "Ülkemizde olduğu gibi ilimizde de yaklaşık 1.100 okulda 320.000 öğrencimiz tatile girecek. Allah’a şükür, 2025-2026 eğitim öğretim yılında ilimizde kazasız belasız bu süreci tamamladık. Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize güzel tatiller diliyoruz." dedi. Ayrıca, yaz aylarında düzenlenen kurslara katılım çağrısında bulundu.

KAYSERİ'DE 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONA ERERKEN, PROTOKOLDE ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINI PAYLAŞTI. KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI MEMDUH BÜYÜKKILIÇ, "SES GETİRECEK GENÇLİĞİ YETİŞTİRME ADINA BÜTÜN KURUMLARIMIZLA ÇALIŞIYORUZ" DEDİ.