Kayseri'de, polis ekiplerinin ‘dur’ ihtarına uymayan motosiklet sürücüsü, hareketli anlar yaşattı. Olay, polis kamerası tarafından kaydedildi.
Edinilen bilgilere göre, Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü'ne bağlı motorize ekipler, plakasız bir motosikletin sürücüsüne dur ihtarında bulundu. Ancak sürücü, bu ihtara uymayarak kaçmaya başladı. Kısa bir kovalamacanın ardından sürücü, bir tarlaya girdi.
Kaçamayacağını anlayan motosiklet sürücüsü, motosikletini bırakarak yaya olarak izini kaybettirmeye çalıştı. Ancak ekipler, motosikletin ruhsat sahibini belirledi. Bu kişiye ve tescil plakasına, Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri gereği toplam 338 bin 500 TL idari para cezası uygulanırken, motosiklet 60 gün süreyle trafikten men edildi.
Olayın tamamı, polis kamerası tarafından kaydedildi. Kovalamaca, film sahnelerini aratmayacak kadar heyecanlı anlara sahne oldu.

KAYSERİ’DE POLİS EKİPLERİNİN ‘DUR’ İHTARINA UYMAYAN MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜ TARLAYA GİRİNCE MOTOSİKLETİNİ BIRAKARAK, KAÇTI. POLİSTEN YAYA OLARAK KAÇAN SÜRÜCÜYE 338 BİN 500 TL İDARİ PARA CEZASI YAZILIRKEN, FİLM SAHNELERİNİ ARATMAYAN KOVALAMACA POLİS KAMERASINA YANSIDI.