Kayseri’nin Talas ilçesinde, 10 aylık bebeğin bir araçta mahsur kaldığı ihbarı üzerine basın mensupları ve ilgili ekipler olay yerine intikal etti. Olay, Kiçiköy Mahallesi Hoca Ahmet Yesevi Caddesi’nde bulunan Millet Bahçesi’nin otoparkında meydana geldi. Bebeğin annesi ve yakınları, bebeğin güvenliğinden endişe duyarak basın mensuplarıyla gerginlik yaşadı.
Bebeğin yakınlarından Azra Aksoy, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Dün arkadaşlarımla birlikte hava almaya çıkmıştık. İşimiz bitince eve dönmek için aracımıza binerken, arkadaşımın bebeğini araç koltuğuna yerleştirdik. Arkadaşım sürücü koltuğuna geçerken araç kapısı kapandı ve otomatik kilit devreye girdi. Panik içinde 112 ekiplerine haber verdik” ifadelerini kullandı.
Aksoy, yaşanan olay sırasında bebekle birlikte olduklarını ve sadece otomatik kilit nedeniyle bir sorun yaşandığını vurgulayarak, “Bebeği arabada unutmadık, otomatik kilidin mağduru olduk” dedi. Ayrıca, bebek için camdan video izleterek sakin kalmalarını sağlamaya çalıştıklarını da belirtti.
Yaşanan gerginlik ve yanlış bilgilendirmeler nedeniyle medyaya yansıyan sorunların farkında olduklarını ifade eden Aksoy, “Aktif olarak bebeğin yanında bulunmaktaydık. Bu nedenle hiç kimseye zarar gelmedi. İnsanların, araçlarının otomatik kilit sistemine karşı dikkatli olmalarını öneriyoruz. Unutmayalım ki böyle durumlar herkesin başına gelebilir” şeklinde konuştu.
Sonuç olarak, yaşanan bu olay hem aile hem de basın için zor bir deneyim olurken, otomatik kilit sisteminin potansiyel tehlikelerinin altı çizildi.
KAYSERİ’NİN TALAS İLÇESİNDE 10 AYLIK BEBEĞİN ARABADA UNUTULDUĞU BİLGİSİ ÜZERİNE OLAY YERİNE GİDEN BASIN MENSUPLARI İLE GERGİNLİK YAŞAYAN AZRA AKSOY, GERGİNLİĞİN BEBEĞİN ARABADA UNUTULMASI BİLGİSİNİN ÜZERİNE YAŞANDIĞINI SÖYLEYEREK, "BEBEĞİ ARABADA UNUTMADIK, OTOMATİK KİLİDİN MAĞDURU OLDUK" DEDİ.