Kayseri OSB sanayicisine sanal POS üzerinden taksit imkanı

Kayseri OSB, sanayicilerin fatura ödemelerini kolaylaştırmak için Sanal POS üzerinden taksit imkanı sunmaya başladı.

22.06.2026-11:11 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-11:11)
Kayseri OSB sanayicisine sanal POS üzerinden taksit imkanı

Kayseri Organize Sanayi Bölgesi, sanayicilerin fatura ödemelerinde kolaylık sağlamak amacıyla sanal POS üzerinden taksit imkânı sunmaya başladı.

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Kayseri OSB Başkanı Mehmet Yalçın, sanayicilerin elektrik, su ve doğalgaz ödemelerine ilişkin son zamanlarda yaşanan sıkıntıların çözümüne katkı sağlamak adına çeşitli adımlar attıklarını belirtti. Yalçın, nakit darlığı nedeniyle faturaların ödenmesinde yüksek yasal faizler konusunda sanayicilerden gelen talepleri hatırlattı. Başkan Yalçın, "Kayseri OSB olarak, sanayicilerimize sunduğumuz elektrik, doğalgaz ve su hizmetlerinin faturalarının ödenmesi noktasında bazı sıkıntılar yaşandığı gündeme gelmiştir. Yürürlükte olan yasal gecikme faizlerinin de olumsuz etkileri nedeniyle, sanayicilerimiz için yeni bir çözüm yolu bulmayı amaçladık" dedi.

Belli bir süredir farklı bankalarla görüşmelerde bulunduklarını ifade eden Yalçın, en son iki ayrı banka ile anlaşma sağladıklarını açıkladı. Başkan Yalçın, "Sanayicilerimizin fatura ödemelerinde daha uygun imkanlarla taksit seçeneklerine kavuşmalarını istemiştik. Görüştüğümüz bankalar arasında Halk Bankası ve Kuveyt Türk Katılım Bankası, taksitlendirme konusunda sanayicilerimize kolaylık sağlamayı kabul etti" diye konuştu.

Sanayiciler, www.kayseriosb.org internet sitesi aracılığıyla sanal POS ile yapacakları elektrik, su ve doğalgaz ödemelerinde daha uygun imkânlarla 12 taksite varan vadelerde ödeme planları oluşturabilecekler. Ödemeler için bu linkten faydalanabilirler. Bu imkânın oluşturulmasında katkı sağlayan bankalara teşekkür eden Yalçın, sanayicilere hayırlı olmasını diledi.

Kayseri OSB sanayicisinden gelen tüm talepleri büyük bir titizlikle değerlendirdiklerinin altını çizen Başkan Yalçın, oluşan sıkıntıların çözümü için adımlar attıklarını ve sanal POS ödeme sistemine katkı sağlayacak diğer bankalar ve finans kuruluşlarına kapılarının açık olduğunu belirtti.

OSB BAŞKANI MEHMET YALÇIN; SANAYİCİLERİN ELEKTRİK, SU VE DOĞALGAZ ÖDEMELERİNE İLİŞKİN SON...

OSB BAŞKANI MEHMET YALÇIN; SANAYİCİLERİN ELEKTRİK, SU VE DOĞALGAZ ÖDEMELERİNE İLİŞKİN SON ZAMANLARDA YAŞANAN SIKINTILARIN ÇÖZÜMÜNE KATKI SAĞLAMAK ADINA ADIMLAR ATTIKLARINI SÖYLEDİ.

YORUM YAZ!..
Modal