Kaymakam dalak’tan öğrencilere tatil mesajı

Kaymakam Halil Dalak, Sarıgöl'de karne dağıtım töreninde öğrencilere yaz tatilini verimli geçirmelerini önerdi.

26.06.2026-13:24 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-13:24)
Kaymakam dalak’tan öğrencilere tatil mesajı

Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Dört Eylül İlkokulu'nda karne dağıtım töreni düzenlendi. Törene Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak katıldı.

Kaymakam Halil Dalak, sınıfları gezerek öğrencilerin karnelerini dağıttı ve onların gösterdiği başarıları kutladı. Yaz tatilinin önemine vurgu yapan Dalak, öğrencilere, "Bol bol dinlenin, kitap okuyun ve yeni eğitim öğretim yılına hazır bir şekilde başlayın," dedi.

Karne dağıtımının ardından Kaymakam Dalak ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldırak, okul bahçesinde düzenlenen İstiklal Marşı törenine de iştirak etti. Yıldırak, öğrencilere tatilde dinlenmelerini ve kendilerini geliştirmelerini tavsiye etti.

MANİSA'NIN SARIGÖL İLÇESİNDE 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ SONA ERMESİ DOLAYISIYLA DÜZENLENEN...

MANİSA'NIN SARIGÖL İLÇESİNDE 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ SONA ERMESİ DOLAYISIYLA DÜZENLENEN KARNE DAĞITIM TÖRENİNE KATILAN KAYMAKAM HALİL DALAK, ÖĞRENCİLERE KARNELERİNİ VEREREK YAZ TATİLİNİ DİNLENEREK VE VERİMLİ GEÇİRMENİN ÖNEMİNE DİKKAT ÇEKTİ.

YORUM YAZ!..
Modal