Bursa’nın Karacabey ilçesinde, ailesiyle yaşadığı tartışma sonrası 19 Haziran'da evden ayrılan 61 yaşındaki Ali Süer, 72 saat sonra kendi isteğiyle evine döndü. Süer’in uzun süre kaybolması üzerine ailesi, 112 Acil Çağrı Merkezine kayıp ihbarında bulundu ve arama çalışmaları başlatıldı.
Karacabey İlçe Jandarma Komutanlığı'nın koordinesinde yapılan çalışmalara AFAD, Arama Kurtarma Derneği (AKUT) ve Kum Tanesi Derneği Arama Kurtarma (KUMDAK) ekipleri destek verdi. Ekipler, bölgedeki ormanlık alanlar, gölet çevreleri ve kırsal mahallelerde yoğun arama faaliyetleri gerçekleştirdi.
Ali Süer, 23 Haziran gece saatlerinde kendi isteğiyle evine döndü ve ifadesinde tartışmanın ardından dağlık alana gittiğini, üç gün boyunca hiçbir şey yemediğini belirtti. Arama ekiplerinin seslerini iki kez uzaktan duyduğunu ancak kendini belli etmediğini ifade eden Süer, kendi çabasıyla evine dönüş yaptığını dile getirdi.
Evine döndükten sonra sağlık ekiplerine haber verildi ve Ali Süer, kontrol amaçlı Karacabey Devlet Hastanesine kaldırıldı. Yapılan sağlık kontrollerinin ardından durumunun iyi olduğu öğrenildi. Ali Süer’in sağ salim evine dönmesi, kendisinden haber bekleyen ailesi ile arama çalışmalarına katılan ekipler tarafından büyük bir sevinçle karşılandı.

BURSA’NIN KARACABEY İLÇESİNDE CUMA GÜNÜ GECE YARISI AİLESİYLE TARTIŞTIKTAN SONRA EVİ TERK EDEN VE 72 SAAT BOYUNCA HABER ALINAMAYAN 61 YAŞINDAKİ ALİ SÜER, PAZARTESİ GÜNÜ SABAHA KARŞI KENDİ İSTEĞİYLE SAĞ SALİM EVİNE DÖNDÜ. YAŞLI ADAMIN DÖNÜŞÜ, GÜNLERDİR ORMANDA VE ÇEVREDE TİTİZLİKLE SÜRDÜRÜLEN ARAMA ÇALIŞMALARINI SONA ERDİRDİ.