Kahramanmaraş’ta orman yangını kontrol altına alındı

Kahramanmaraş Onikişubat'ta çıkan orman yangını, etkili müdahale ile kontrol altına alınarak soğutma çalışmaları devam ediyor.

27.06.2026-17:39 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-17:39)
Kahramanmaraş’ta orman yangını kontrol altına alındı

Kahramanmaraş’ın Onikişubat ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan yürütülen yoğun müdahale sayesinde büyümeden kontrol altına alındı.

Yangın, Onikişubat ilçesine bağlı kırsal Yeniyapan Mahallesi’nde henüz belirlenemeyen bir nedenle çıktı. Yükselen dumanları fark eden vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yaptığı ihbar üzerine bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi.

Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü koordinesinde yürütülen söndürme çalışmalarına 2 yangın söndürme helikopteri, 10 arazöz, 5 ilk müdahale aracı, 5 su ikmal aracı ve 52 personel katıldı. Çalışmalara ayrıca Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı 2 su ikmal aracı da destek verdi.

Rüzgarın zaman zaman etkisini artırdığı bölgede ekipler, alevlerin çevredeki ormanlık alanlara yayılmaması için yoğun çaba harcadı. Havadan yapılan su atışları ile karadan sürdürülen koordineli müdahale sonucunda yangın kontrol altına alındı.

Ekiplerin bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmalarını sürdürdüğü öğrenilirken, yangında zarar gören alanın tespitine ve yangının çıkış nedeninin belirlenmesine yönelik inceleme başlatıldı.

ONİKİŞUBAT İLÇESİNDE ÇIKAN ORMAN YANGINI, HAVADAN VE KARADAN YÜRÜTÜLEN YOĞUN MÜDAHALE SAYESİNDE...

ONİKİŞUBAT İLÇESİNDE ÇIKAN ORMAN YANGINI, HAVADAN VE KARADAN YÜRÜTÜLEN YOĞUN MÜDAHALE SAYESİNDE BÜYÜMEDEN KONTROL ALTINA ALINDI

YORUM YAZ!..
Modal