Kadıköy'de alkollü sürücü ceza kesilince isyan etti

Kadıköy'de polis denetimlerinde 0.89 promil alkollü yakalanan sürücü ceza yazılınca isyan etti.

23.06.2026-23:24 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-23:24)
Kadıköy'de alkollü sürücü ceza kesilince isyan etti

Kadıköy'de, polis ekiplerinin gerçekleştirdiği denetimler sırasında 0.89 promil alkollü çıkan bir sürücünün, ehliyetini yalnızca 4 gün önce aldığı öğrenildi. Durdurulan sürücü, "Kurban olayım gece gece ceza yazdınız, 50 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" diyerek tepkisini dile getirdi.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı asayiş ve trafik ekipleri, Kadıköy’ün en işlek noktalarından biri olan Altıyol Caddesi'nde helikopter destekli denetimler gerçekleştirdi. Bu kapsamda, cadde üzerinde geçen araçlar tek tek durdurularak detaylı aramalar yapıldı. Sürücü ve yolcuların kimlik bilgileri sorgulanırken, şüpheli görülen şahısların üst ve motor aramaları da titizlikle gerçekleştirildi.

Denetim sırasında, 34 HTB 448 plakalı motosiklet sahibine, araç muayenesinin olmaması nedeniyle 2 bin 719 lira, sigortasız araç kullanmaktan ise 1.246 lira idari para cezası kesildi. 34 FRS 053 plakalı motosikletin sürücüsü V.A.'ya da motor muayenesinin eksikliğinden 2 bin 719 lira ve 0.89 promil alkollü çıkması dolayısıyla 25 bin lira ceza uygulandı.

Alkollü olduğu belirlenen sürücü, polislere, "Varsa bir cezam çekerim. Ehliyeti aldım, motoru da aldım. Başıma gelen geldi, zaten 50 milyar da yazsalar, 100 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" ifadeleri ile duruma isyan etti. Bu anlar, denetimlere katılanlar arasında dikkat çekti.

KADIKÖY’DE POLİS EKİPLERİNCE GERÇEKLEŞTİRİLEN ASAYİŞ VE TRAFİK DENETİMLERİ KAPSAMINDA 0.89 PROMİL...

KADIKÖY’DE POLİS EKİPLERİNCE GERÇEKLEŞTİRİLEN ASAYİŞ VE TRAFİK DENETİMLERİ KAPSAMINDA 0.89 PROMİL ALKOLLÜ ÇIKAN VE EHLİYETİNİ HENÜZ 4 GÜN ÖNCE ALDIĞI ÖĞRENİLEN SÜRÜCÜNÜN, KENDİSİNİ GÖRÜNTÜLEYEN KAMERALARA "KURBAN OLAYIM GECE GECE CEZA YAZDINIZ, 50 MİLYAR DA YAZSALAR YAPACAK BİR ŞEY YOK" DİYEREK DERT YANDIĞI İLGİNÇ ANLAR DİKKAT ÇEKTİ.

YORUM YAZ!..
Modal