Bursa’nın İnegöl ilçesinde, Cumhuriyet Mahallesi Gazi Atatürk Caddesi'nde iki grup arasında çıkan kavga, cep telefonu kamerasına yansıdı. Tarafların kemer ve okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdığı kavgaya polis ekipleri müdahale etti.
Olay, dün saat 20.00 sıralarında meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenle başlayan tartışma kısa sürede büyüyerek kavgaya dönüştü. İki grup arasında yaşanan arbedede taraflar tekme, yumruk, kemer ve okey ıstakalarıyla birbirlerine saldırdı.
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Caddeye gelen ekipler, kavgaya karışan şahısları ayırarak olayın daha da büyümesini önledi. Yaşananlar bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde tarafların kemer ve kıraathaneden alınan ıstakalar ile birbirlerine saldırdığı anlar yer aldı.

İNEGÖL İLÇESİNDE İKİ GRUP ARASINDA ÇIKAN KAVGA, CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI.