Gaziantep'te polis ekipleri, yasadışı silahlanmaya yönelik gerçekleştirdikleri operasyonda 3 adet tüfek ile 1 adet tabanca ele geçirdi. Olayda 2 şüpheli gözaltına alındı.
Gaziantep Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, şehirdeki yasadışı silah faaliyetlerini engellemek amacıyla kapsamlı bir çalışma yürüttü. Operasyon sırasında, toplamda 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi de ele geçirildi.
Ele geçirilen silahların ve uyuşturucu maddelerin, bölgedeki asayişi tehdit eden unsurlar arasında yer aldığı belirtilirken, şüpheli şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldığı öğrenildi.

GAZİANTEP'TE 4 AFET RUHSATSIZ SİLAH ELE GEÇİRİLDİ: 2 GÖZALTI