Fenerbahçe, 2023-2024 sezonu öncesinde rutin sağlık kontrollerine başladı. Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti.
Yapılan kontrollerde, EKG ve kan tetkiklerinin yanı sıra efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testler de uygulandı. Kontroller, ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle tamamlandı.
Sarı-lacivertli ekipte sağlık kontrollerinin yarın da devam etmesi planlanıyor.

FENERBAHÇE’DE YENİ SEZON ÖNCESİ RUTİN SAĞLIK KONTROLLERİ BAŞLADI.