Turgut Özal gençlik merkezi yıl sonuna hazırlanıyor

Malatya'da gençler için yeni bir yaşam alanı daha: Turgut Özal Gençlik Merkezi yıl sonuna kadar tamamlanacak.

22.06.2026-15:19 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-15:19)
Turgut Özal gençlik merkezi yıl sonuna hazırlanıyor

Malatya Büyükşehir Belediyesi, gençlere yönelik yatırımlarına devam ediyor

Malatya Büyükşehir Belediyesi, gençlere yönelik yatırımlarını aralıksız sürdürüyor. Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Sami Er, "Malatya’yı spor ve kütüphaneler şehri yapacağız" vizyonu doğrultusunda, yaklaşık 4 milyar liralık gençlik ve spor yatırımları kapsamında inşa edilen Turgut Özal Gençlik Merkezinde çalışmalar hızla ilerliyor. Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın destekleriyle Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen projede, yapılan incelemeler sonucunda projelerin yüzde 60 seviyesine ulaştığı bildirildi.

Turgut Özal Gençlik Merkezi'nin özellikleri

Başkan Er, yıl sonuna kadar tamamlanması planlanan merkezin gençlerin eğitim, spor, sosyal ve kültürel faaliyetler ile kişisel gelişim ihtiyaçlarını karşılayacak önemli bir yaşam alanı olacağını ifade etti. Tesisin toplam 6 bin metrekarelik alana sahip olduğunu belirten Er, 5 bin 200 metrekarelik bölümünün kapalı kullanım alanı olacağını duyurdu. Merkezde; kütüphane, çocuklar için beceri atölyeleri, kafeterya ve kadınlara yönelik el sanatları ile meslek edindirme kurslarının yer alacağı aktarıldı.

Yeşil alan çalışmaları da yapılacak

Başkan Er, gençlik merkezinin tamamlanmasının ardından çevre düzenlemesi kapsaamında önemli bir yeşil alan çalışması gerçekleştirileceğini belirtti. Merkezin yanında bulunan yaklaşık 2 bin metrekarelik alanın mülkiyet sorununu çözerek, bu bölümü de projeye dahil ederek mahalle sakinlerinin dinlenebileceği, çocukların güvenle vakit geçirebileceği bir yeşil alan haline dönüştüreceklerini ifade etti.

Mahalle muhtarından teşekkür mesajı

Turgut Özal Mahalle Muhtarı Cebrail Yılmaz, uzun yıllardır atıl durumda kalan alana böyle önemli bir yatırım yapılmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Yılmaz, "12 yıldır muhtarlık yapıyorum. Bu alan yıllardır kullanılmıyordu. Mahallemizin en önemli ihtiyaçlarından biri olan gençlik merkezinin hayata geçmesi, Büyükşehir Belediye Başkanımız Sami Er’e nasip oldu. Gençlerimiz burada eğitim alacak, kadınlarımız kurslardan faydalanacak. Çocuklarımız ise kütüphane ve oyun alanlarında güvenli bir ortamda vakit geçirecek. Mahallemize böyle değerli bir eser kazandıran Başkanımız Sami Er’e ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum," şeklinde konuştu.

TURGUT ÖZAL GENÇLİK MERKEZİ YIL SONUNA HAZIRLANIYOR

TURGUT ÖZAL GENÇLİK MERKEZİ YIL SONUNA HAZIRLANIYOR

YORUM YAZ!..
Modal