Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında futbolcularına laktat testi uyguladı. Test, üç grup halinde gerçekleştirildi.

27.06.2026-22:07 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-22:07)
Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti

Fenerbahçe'de futbolcular laktat testinden geçti

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdüren Fenerbahçe, oyuncularına laktat testi uyguladı. Testler, üç grup halinde gerçekleştirildi. Kalecilerin ise takımdan ayrı çalıştığı dikkati çekti.

Bu süreçte, Fenerbahçe'nin yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takıma destek vermek için tesisleri ziyaret eden taraftarları selamladı. Taraftarların ilgisi, futbolcular üzerinde ekstra bir motivasyon sağladı.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın gerçekleştireceği antrenmanlarla sürdürecek.

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT...

YENİ SEZON HAZIRLIKLARINI TOPUK YAYLASI TESİSLERİ'NDE SÜRDÜREN FENERBAHÇE'DE, OYUNCULAR LAKTAT TESTİNDEN GEÇTİ.

YORUM YAZ!..
Modal