Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor kısmından alev aldı

Eskişehir'de seyir halindeyken alev alan belediye otobüsü, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü, araç kullanılamaz hale geldi.

24.06.2026-21:21 - (Son Güncelleme: 24.06.2026-21:21)
Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü motor kısmından alev aldı

Eskişehir’de seyir halindeyken motor kısmında yangın çıkan belediye otobüsü, Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekiplerinin hızlı müdahalesi sayesinde söndürüldü. Ancak araç, yangın sonucunda kullanılamaz hale geldi.

Olay, İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü, sefer sırasında arka taraftaki motor bölümünden bilinmeyen bir nedenden ötürü alev almaya başladı. Durumu fark eden sürücü, aracı hemen yolun sağına park ederek yetkililere haber verdi.

İhbar üzerine, bölgeye kısa sürede Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri, muhtemel bir kazaya karşı kara yolunda güvenlik önlemleri aldı. İtfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını söndürmeyi başardı. Ancak otobüs, yangın nedeniyle tamamen kullanılamaz duruma geldi.

Jandarma ekiplerinin önlem aldığı kara yolunda ulaşım, yangının söndürülmesinin ardından yeniden trafiğe açıldı.

ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEYKEN MOTOR KISMINDAN ALEV ALAN BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ...

ESKİŞEHİR'DE SEYİR HALİNDEYKEN MOTOR KISMINDAN ALEV ALAN BELEDİYE OTOBÜSÜ YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ.

YORUM YAZ!..
Modal