Erzurum valisi aydın baruş, karikatür atölyesinde insanların gülmesi üzerine konuştu

Erzurum Valisi Aydın Baruş, Karikatür Atölyesi'nde mizahın önemine dikkat çekti ve insanları güldürmenin değerini vurguladı.

28.06.2026-16:21 - (Son Güncelleme: 28.06.2026-16:21)
Erzurum valisi aydın baruş, karikatür atölyesinde insanların gülmesi üzerine konuştu

Yeşilay tarafından düzenlenen bisiklet turu programına katılan Erzurum Valisi Aydın Baruş, tarihi kale önündeki Karikatür Atölyesini ziyaret etti. Ziyaret sırasında Vali Baruş’a, İl Kültür ve Turizm Müdürü Ahmet Yer, Gençlik ve Spor İl Müdürü Levent Çakmur, Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Daire Başkanı Ergün Engin ve Yeşilay Şube Başkanı Emirhan Tanay eşlik etti.

Karikatür Atölyesi'nde sergilenen eserleri inceleyen Vali Baruş, yerel Fırfırik Dergisi ve Pusula Gazetesi'nde yer alan güncel esprilerin sergilendiği karikatürleri ilgiyle izledi. Büyükşehir Belediyesi tarafından geçtiğimiz yıl açılan atölyede, her espriyi ayrı ayrı değerlendirerek, atölye yöneticisi ve çizer Vedat Refayeli'ye teşekkür etti.

Baruş, mizahın günümüzdeki öneminin daha da arttığını belirtti: “Hepimizin yüzü gülsün istiyoruz. Burada yayınlanan espriler çok kıymetli, çünkü tebessüm ettiriyor, yüz güldürüyor. Böylesi bir atölye ve yayınlanan eserler, Erzurum’da hoşgörü kültürünün de gelişimini gösteriyor. İnsanları güldürmek çok kıymetli, emeği geçenleri kutluyorum.”

YEŞİLAY TARAFINDAN DÜZENLENEN BİSİKLET TURU PROGRAMINA KATLAN ERZURUM VALİSİ AYDIN BARUŞ, TARİHİ...

YEŞİLAY TARAFINDAN DÜZENLENEN BİSİKLET TURU PROGRAMINA KATLAN ERZURUM VALİSİ AYDIN BARUŞ, TARİHİ KALE ÖNÜNDEKİ KARİKATÜR ATÖLYESİNE ZİYARET ETTİ.

YORUM YAZ!..
Modal