Hatay’ın Reyhanlı ilçesinde elektrik akımına kapılan 26 yaşındaki Muhammed El Ahmet, iki kolunu ve sağ bacağını kaybetmesine rağmen yaşam mücadelesi veriyor. Camiden kopmayan ve ibadetlerini aksatmayan Ahmet, protez kolları ile yeniden bağımsız bir yaşam sürmenin hayalini kuruyor.
Pınarbaşı Mahallesi’nde yaşayan Muhammed El Ahmet, savaştan kaçıp geldiği Türkiye’de babasıyla birlikte kaynakçılık yaparak geçimini sağlıyordu. Yaklaşık 5 ay önce Kırıkhan ilçesinde bir çatı tamiri sırasında, elindeki 3 metrelik demirin yüksek gerilim hattına değmesi sonucu elektrik akımına kapıldı. Ağır yaralanarak hastaneye kaldırılan Ahmet’in Gaziantep’te yapılan ameliyatlarla sağ bacağı ve iki kolu ampute edildi.
Geçmişte camide ibadet eden ve namazlarını düzenli olarak kılan Ahmet, uzuvlarını kaybettikten sonra ailesinin yardımıyla camiye gelmeye devam ediyor. İyileşme sürecinde fizik tedavi almakta olan genç, yaşadığı zorluklara rağmen hayata tutunmayı sürdürüyor. Açıklamalarında, "İbadetlerimi aksatmadım, benzer durumda olan arkadaşlarıma bu musibetin bir imtihan olduğuna inanarak sabretmelerini tavsiye ediyorum" dedi.
Muhammed’in camideki durumu hakkında bilgiler veren İmam Hüseyin Yıldız, onun olaydan önce camiye olan bağlılığına dikkat çekti. Yıldız, "Muhammed, cami işlerinde bizimle birlikte yer alan yardımsever bir gençti. Yaşadığı talihsiz olaydan sonra bile camiden kopmadı. Ailesinin yardımıyla namazlarına gelmeye çalışıyor" şeklinde konuştu.
Ahmet, “Bu olaydan önce bir evlilik hayalim vardı. Artık hem aileme yardımcı olamıyorum hem de evlenmem imkânsız hale geldi. Ancak tekrar sağlığıma kavuşursam bir yuva kurmanın hayalini yaşıyorum.” diyerek umut dolu bir gelecek için çalıştığını belirtti.

HATAY’IN REYHANLI İLÇESİNDE ELEKTRİK AKIMINA KAPILAN 26 YAŞINDAKİ MUHAMMED EL AHMET, İKİ KOLUNU VE SAĞ BACAĞINI KAYBETMESİNE RAĞMEN HAYATA TUTUNMA MÜCADELESİ VERİYOR.