Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonu mesajı yayınladı. Ekici, bu yılın tamamlanmasıyla birlikte eğitim ailesinin her bireyine samimi teşekkürlerini sundu.
Ekici, "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda, çocuklarımızı bilgiyle, değerlerle ve güçlü bir karakterle geleceğe hazırlamak için büyük bir gayret ortaya koyduk. Bu kutlu eğitim yolculuğunda bizlere destek olan Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Millî Eğitim Bakanımız Sayın Yusuf Tekin’e ve eğitime güç veren tüm devlet büyüklerimize şükranlarımı sunuyorum" dedi.
Ekici, ayrıca Erzurum’da görev yaptığı dönemde eğitime önemli katkılarda bulunan önceki Valisi Sayın Mustafa Çiftçi’yi ve mevcut Valisi Sayın Aydın Baruş’u da unutmadı. Ekici, milletvekillerine, belediye başkanlarına, üniversitelere, kamu kurumlarına, sivil toplum kuruluşlarına ve tüm paydaşlara teşekkür etti.
Ekici, İl Millî Eğitim Müdürlüğü’ndeki yöneticilere, öğretmenlere, rehber öğretmenlere ve tüm eğitim camiasına hitap ederek, "Erzurum eğitim ailesinin her ferdine minnettarız. Geleceğimizi inşa eden, öğrencilerimizin hayatına dokunan, her şartta fedakarlıkla görev yapan vefakâr öğretmenlerimiz bu başarının en önemli mimarlarıdır" şeklinde konuştu.
Ekici, öğrencilere ve velilere de teşekkürlerini ileterek, "Sizlerin güveni, desteği ve inancı çalışmalarımıza güç katmaktadır. Bir eğitim öğretim yılını daha geride bırakırken; ardımızda emekle yoğrulmuş başarılar, gönüllere dokunan çalışmalar ve geleceğe dair güçlü umutlar bırakıyoruz" dedi.
Son olarak, Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda aynı azim, heyecan ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini vurguladı.

ERZURUM İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRÜ SÜLEYMAN EKİCİ, 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SONU MESAJI YAYINLADI.