Edirne genelinde bulunan 62 bin 265 öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne heyecanı yaşadı. Karne dağıtım töreni, İnönü İlkokulu'nda gerçekleştirildi.
Törende Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu ve Emniyet Müdürü Muhittin Ayhan, öğrencilerle bir araya gelerek karnelerini dağıttı. Vali Yardımcısı Subaşı, Edirne genelinde anasınıfı ve lise dahil 62 bin 265 öğrencinin eğitim sürecine katıldığını belirtirken, eğitim faaliyetlerinin 5 bin 306 öğretmen tarafından yürütüldüğünü ifade etti.
Kent genelinde 281 okulda eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlandığını vurgulayan Subaşı, bir üst sınıfa geçen tüm öğrencileri ve ailelerini tebrik etti. Öğrencilerin yaz tatilini verimli ve dinlenerek geçirmelerini temenni eden Subaşı, "Çocuklarımız bizim geleceğimiz, her şeyimiz. İnsanımızı ne kadar iyi yetiştirirsek toplumumuz ve devletimiz gelecekte o kadar güçlü olacaktır" dedi.
Konuşmasının sonunda, tüm öğrencilere, öğretmenlere ve eğitim camiasına başarı dileklerini ileten Subaşı, yeni eğitim öğretim yılına sağlık ve başarı içerisinde başlanmasını diledi.

EDİRNE'DE 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YILININ SONU DOLAYISIYLA VALİ YARDIMCISI TURGUT SUBAŞI’NIN KATILIMIYLA İNÖNÜ İLKOKULU’NDA KARNE DAĞITIM TÖRENİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ.