Denizli'de voleybol süper lig ödül töreni coşkulu geçti

Denizli, 2025-2026 Sezonu Voleybol Süper Lig Ödül Töreni, tüm takımların katılımıyla gerçekleşti.

26.06.2026-15:23 - (Son Güncelleme: 26.06.2026-15:23)
Denizli'de voleybol süper lig ödül töreni coşkulu geçti

Voleybol heyecanı Denizli'de taçlandı

Denizli’de 2025-2026 Sezonu Voleybol Süper Lig Ödül Töreni coşkulu bir atmosferde yapıldı. Sezon boyunca ter döken takımlar, alkışlar eşliğinde ödüllerini aldı.

Muazzam bir final gecesiyle birlikte, yıl boyunca file önünde mücadele eden takımlar ödül töreninde bir araya geldi. Sporcu aileleri ve kulüplerin yoğun katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, dereceye giren takımlara kupa ve madalyalar takdim edildi.

Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürü Süleyman Erdoğan, programın açılış konuşmasında sporun önemine vurgu yaptı. Çocukların sezon boyunca spor salonlarına koştuğunu, takımlarının başarısı için ter döktüğünü ifade eden Erdoğan, “Madalyalar ve kupalar önemli. Ancak sizleri geleceğe taşıyacak olan asıl değer; çalışkanlığınız, azminiz ve sporun sizlere kazandırdığı karakterdir.” dedi.

Etkinlik, Nihat Zeybekçi Kongre ve Kültür Merkezi'nde yapıldı. Sporcu aileleri ve voleybolseverlerin katılımıyla tribünler doldu taştı. Dereceye giren takımlar, protokol üyeleri ve antrenörler tarafından podyuma davet edilerek ödüllerini aldı.

DENİZLİ’DE 2025-2026 SEZONU VOLEYBOL SÜPER LİG ÖDÜL TÖRENİ COŞKULU BİR TÖRENLE GERÇEKLEŞTİ.  SEZON...

DENİZLİ’DE 2025-2026 SEZONU VOLEYBOL SÜPER LİG ÖDÜL TÖRENİ COŞKULU BİR TÖRENLE GERÇEKLEŞTİ. SEZON BOYUNCA TER DÖKEN, SMAÇLARIYLA VE SAVUNMALARIYLA LİGE DAMGA VURAN TAKIMLAR, ALKIŞLAR EŞLİĞİNDE SIRAYLA PODYUMDA ÖDÜLLERİNİ ALDI.

YORUM YAZ!..
Modal