Çorum'da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 83 bin 402 öğrenci karne sevinci yaşadı. Kentteki İsmail Kakaç İlkokulunda düzenlenen karne dağıtım programına Çorum Valisi Ali Çalgan ve diğer protokol üyeleri katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu.
Düzenlenen programda, 438 öğretmen tarafından eğitim verilen resmi ve özel okullardaki öğrenciler, karnelerini almanın mutluluğunu yaşadı. Okul önünde bekleyen veliler, çocuklarının heyecanını gözlemleyerek bu anı paylaştı. Programa, Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, İl Milli Eğitim Müdürü Cemil Çağlar, İl Emniyet Müdürü Arif Pehlivan ve diğer davetliler katıldı. Etkinlik, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Karne programında konuşan Çorum Valisi Ali Çalgan, "Çorum genelinde resmi ve özel okullarda öğrenim gören 83 bin 402 öğrencimiz ve 7 bin 724 öğretmenimiz için uzun ve yorucu bir çalışma döneminin son günündeyiz. Sevgili çocuklar, tatilin tadını çıkarmayı unutmayın. Şehrimizde yapacak birçok etkinlik var. İyi eğlenin, spor yapın ve tatilinizi dolu dolu geçirin" dedi.
Karnelerini alan öğrencilerin geleceğin teminatı olduğunu belirten Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, "Yavrularımız, geleceğimizin mimarları olacak. Matematikten teknolojik derslere kadar iyi olmaları önemli. Ancak asıl önemli olan, iyi bir insan olmalarıdır" şeklinde konuştu.
İsmail Kakaç İlkokulu Müdürü Cemalletin Tunç, "Geçen yıl eğitim hayatımıza giren Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli başarıyla uygulanmaya devam ediyor. Amacımız, öğrencilerimizi bir üst öğretim seviyesine ve hayata hazırlamak" dedi.

2025-2026 YILI EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI SONUNA GELEN ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ALMANIN SEVİNCİNİN YAŞADI.