Çanakkale'de Orman Yangınları İçin Tedbir Toplantısı

Çanakkale'de orman yangınlarını önlemek amacıyla önemli bir toplantı gerçekleştirildi.

08.06.2026-17:08 - (Son Güncelleme: 08.06.2026-17:08)
Çanakkale'de Orman Yangınları İçin Tedbir Toplantısı

Çanakkale'de Orman Yangınları İçin Önemli Toplantı

Çanakkale’de, orman yangınlarına karşı alınacak önlemler ve koordinasyon konularının ele alındığı kritik bir toplantı düzenlendi. Toplantıya, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı Nevzat Şatıroğlu ve Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman başkanlık etti.

Yangın Tedbirleri ve Koordinasyon

Toplantıda, orman yangınlarının önlenmesine yönelik alınan tedbirlerin yanı sıra enerji nakil hatlarından kaynaklanabilecek risklerin minimize edilmesi ve yangınlara karşı hazırlık çalışmaları üzerinde duruldu. Ayrıca kurumlar arası koordinasyonun artırılması da gündem maddeleri arasında yer aldı.

İncelemeler ve Bilgilendirme

Toplantının ardından, Harekât Merkezi ile Yangın Yönetim Aracı’nda incelemelerde bulunularak yürütülen çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi alındı. Bu tür toplantılar, orman yangınlarına karşı etkin önlemlerin alınmasına katkı sağlıyor.

ÇANAKKALE'DE ORMAN YANGINLARINA KARŞI ALINACAK ÖNLEMLER VE KOORDİNASYONUN KONUŞULDUĞU TOPLANTIYA...

ÇANAKKALE'DE ORMAN YANGINLARINA KARŞI ALINACAK ÖNLEMLER VE KOORDİNASYONUN KONUŞULDUĞU TOPLANTIYA ENERJİ VE TABİİ KAYNAKLAR BAKAN YARDIMCISI NEVZAT ŞATIROĞLU KATILDI.

YORUM YAZ!..
Modal